Erply kassajärjestelmä ja verkkokauppa

erply kassajärjestelmä ja verkkokauppa POS

Erply kassajärjestelmä ja WooCommerce -verkkokauppa

Erply kassajärjestelmä ja WooCommerce -verkkokauppa voidaan integroida yhteen, jolloin tuotetiedot, varastosaldot ja tilaukset päivittyvät automaattisesti järjestelmien välillä. Tämä vähentää manuaalista työtä, jossa varastosaldoja ylläpidetään käsin järjestelmien välillä. Hanki lisää myyntiä ja asiakkaita verkkokaupalla ja Erplyn intagraatiolla.

TUOTTEIDEN YLLÄPITO ERPLYSSÄ

Kaikki tuotetiedot ylläpidetään Erplyssä, josta ne päivittyvät verkkokauppaan. Uudet tuotteet lisätään Erplyyn, josta ne päivittyvät verkkokauppaan esimerkiksi tunnin välein yrityksen aukioloaikana. Mikäli tuote myydään liikkeestä tuotteiden varastosaldot päivittyvät tasatunnein verkkokauppaan. Öisin lähtevät käyntiin automaattiset saldoajot, joilloin päivittyvät viimeistään kaikkien tuotteiden saldot ja hinnat verkkokaupassa. 

VERKKOMAKSUT

Verkkokaupassa tilausten maksut tapahtuvat Paytrailin maksupalvelun kautta ja välittyvät yrityksen tilille useimmiten seuraavana päivänä. Paytrailin on oma verkkoportaali, jossa näkyy tilaukset ja maksut sekä tilitysraportit. Paytrailin portaalissa tehdään myös tilausten hyvitykset palautetuista tilauksista.

TILAUSTEN KÄSITTELY

Verkkokaupassa maksetut tilaukset välittyvät automaattisesti Erplyyn, jossa ne hyväksytään ja vähennetään saldoista. Tilauksen pakkauksen yhteydessä verkkokaupasta napin painalluksella tilauksen tiedot välittyvät automaattisesti toimittajalle (Matkahuolto tai Posti) ja tarvittavat paperit postitusta varten tulostuvat. 

Erplyn kassajärjestelmän hinnastojen kautta ylläpidetään alennuksia myös verkkokaupassa. Liikkeessä ja verkkokaupassa voi olla myös erillisiä tarjouksia ja tuotehintoja.

 

10 SYYTÄ ERPLY & WOOCOMMERCE -VERKKOKAUPPAAN

  • Tehokas ja nopea verkkokauppa, joka on räätälöitävissä halutun näköiseksi ja halutuilla toiminnallisuuksilla.
  • Testattu jopa 2 700 tuotteella, jotka ovat myynnissä verkkokaupassa. 
  • Tuhansia lisäosia (Plugins), joilla voi tuoda uusia ominaisuuksia ja parantaa käytettävyyttä verkkokauppaan.
  • Hakukoneoptimointi (SEO) erittäin tehokasta. Parhaimmillaan säästät tuhansia euroja kuukaudessa maksetussa mainonnassa.
  • Myy Facebookissa & Instagramissa tuotteistasi. 
  • Google Shopping -integrointi, joilloin saat tuotteesi Google Shopping -palveluun.
  • Marketing Automation, jossa hyödynnetään yhtä tehokkainta kohderyhmää: olemassa olevia asiakkaita.  
  • Paytrail ja Klarna maksutavat.
  • Matkahuollon tai Postin toimitukset. Helppo käyttöinen lisäosa tilausten toimitusten hallintaan.
  • Asiakastyytyväisyyskysely ja asiakkaiden tuotesuositukset verkkosivuille. 

 

VERKKOKAUPALLA LISÄÄ ASIAKKAITA

CASE: Lintukoto lastenvaateliike Oy

www.lastenlintukoto.com

mobiili optimoitu verkkokauppa responsiivinen
woocommerce verkkokauppa wordpress

CASE LINTUTOKO

Lintukoto lastenvaateliike Oy on Raahelainen lasten ja vauvanvaateliike, jolla on myymälä ja verkkokauppa. Lintukotolla on nykyään käytössä Erplyn kassajärjestelmä ja verkkokauppa, jonka kautta he itse lisäävät ja ylläpitävät tuotteita kassajärjestelmään ja verkkokaupaan. 

Haaste

  • Manuaalisesti ylläpidettävä varastosaldoja kassan ja verkkokaupan välillä. 
  • Aikaisempi verkkokauppa ei ollut erityisen hyvä hakukoneoptimoinnissa, jolloin myös näkyvyys oli vähäisempää. 
  • Rajalliset mahdollisuudet kasvattaa myyntiä verkossa ja räätälöidä verkkokauppaa halutuksi.
  • Aikaisempi kassajärjestelmän toimittaja vaati liian suurta korvausta kassajärjestelmän ja verkkokaupan välisen integroinnin rakentamisesta.

Tavoite

  • Verkkokaupan visuaalisuuden ja käytettävyyden parantaminen asiakkaille. 
  • Lisätä myyntiä tukevaa ja manuaalista työtä vähentävää automatiikkaa verkkokaupassa.
  • Parantaa hakukoneissa näkyvyyttä. 
  • Tuoda verkkokauppaan uusia ominaisuuksia. 

Tulokset

  • Tuotetiedot ja varastosaldot päivittyvät automaatisesti verkkokauppaan, joka on vähentänyt ylläpidotyötä ja antanut mahdollisuuden tuottavampaan ajankäyttöön.
  • Hinnastojen kautta ylläpidetään alennuksia verkkokaupassa ja myymälässä. 
  • Kampanjat voidaan ajastumaan automaattisesti tiettynä ajankohtana. 
  • Hakukoneoptimoinnin kautta kävijämäärät ovat kasvaneet, mutta myös konversiot parantuneet. 
  • Verkkokaupan visuaalisuus on parantunut ja palaute asiakkailta on ollut erinomaista. 
  • Vuodessa myynti on kasvanut liikkeessä ja verkossa huomattavasti. 

Tutustu: www.lastenlintukoto.com 

 

 

LINTUKOTO LIIKEVAIHTO

OTA YHTEYTTÄ

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.