B2B verkkosivut
B2B verkkosivustojen toteutuksen yhteydessä mietimme, että millainen on yrityksenne ostajaprofiili ja millainen on ostopolku. Mietimme yhdessä teidän kanssanne, että mitkä ovat ne toiminnallisuudet ja sisällöt, jotka kiinnostavat potentiaalisia asiakkaitanne ja kertovat yrityksen palveluista ja tuotteista parhaiten (SEO).
Tavoitteellisella markkinoinnilla varmistatte, että saatte markkinointiin sijoittamallenne pääomalle parhaan mahdollisen tuoton. Autamme teitä asettamaan tavoitteet ja seuraamaan tulosten kehitystä (CRM, Google Analytics).
Integroitte sivustonne tarvittaviin järjestelmiin B2B markkinointistrategianne mukaisesti. Autamme teitä integroimaan B2B-verkkosivut CRM:n ja Marketing Automation -työkaluihin (Marketo, Mailchimp) sekä analytiikka työkaluihin (Google Analytics, Search Console).
Parhaimmalla yhdistelmällä pystytte näkemään mistä yrityksistä ja ketkä henkilöt sivuillanne vierailevat. Läpinäkyvyys verkkovierailijoissa auttaa tekemään tehokkaampaa B2B-myyntiä, koska olette yhteydessä oikeisiin palveluistanne kiinnostuneista päättäjiin.
BLOGI: B2B-verkkosivut BLOGI: InBound Markkinointi